VG!!

Jaaaa!!! Jag fick VG på tentan. Hurra hurra hurra hurra!!! =)

Men det var som misstänkt ett himla lätt prov. Jag klarade VG precis. VG var 25,5/30 och jag fick 26/30.
Men det blev så att jag till och med kände mig lite besviken över resultatet för dom flesta i klassen fick 30/30.
Men va fan, VG är ju VG och det har jag aldrig haft nångång förr. Det känns ju kul att man får VG i nåt ämne.

Resten av ämnena är mycket svårare. Känns som att man får bli nöjd om man ens får godkänt då.
Om jag ens klarar den förbannade företagsekonomin så känns det som att gör en bragd och kan klara av vad som helst. Försäkringsläran verkar inte heller så lätt. Så nu är det nog verkligen dax att ta tjuren i hornen......

Jag skojade med klassen och sa - Bra, nu har man ju fått VG i Försäljningstektik så då kan man ju skita i resten och "bara" söka jobb som säljare och tjäna bra på det..... =)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Grattis till ett bra betyg!

2009-09-28 @ 19:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0