Tenta....

Idag hade jag min första tenta. Läraren så att det skulle bli lätt och det var det. Jag svarade i alla fall på alla frågor, 11st. Har tänkt att i detta ämne (försäljningsteknik) borde man lätt kunna få VG eftersom att vi mest bara har pratat om samma saker varje lektion. Jag har dessutom varit frånvarande på 3 st av dessa lektioner men ändå inte missat nåt. Det skulle ju vara kul om man får VG i nåt ämne och då så skulle det nog bli i det här.

Provet bestod av 11 frågor med sammanlagt 30 poäng. 18 p för godkänt och 25,5 p för VG. MVG finns inte.. IG, G eller VG.
Jag svarade ju på allt och hoppas givetvis på VG då. Men vet redan nu efteråt 2 st fel. En fråga som jag bara gav 3 av 4 svar på. Fick lite hjärnsläpp där. Sen en fråga som jag nog blandade ihop med nåt annat. Hm.... undra om det ens kan bli VG då. Men helt klart så borde det ju blivit godkänt och det är ju huvudsaken. Svaret kommer väl imorn antar jag.

Himla nervös under provet blev man ju också. Jag var inte det innan men när man väl satt där och hörde tystnaden och hörde hur alla andra skrev som galningar så blev man ju det......

Idag var jag dessutom och tränade lite också. Det har jag inte gjort på 3 veckor pga operationen.
Usch, orkade knappt nåt. Börja om från början IGEN då.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0