Smärtsam dag!

Det gör fortfarande himla ont efter operationen. Jag antar att det kommer att göra det ett bra tag till och sen lär det väl klia mycket, när det läker.

Men det förbryllar mig lite att det stora blåmärket bara blir större och större.
Så verkar det ju inte vilja läka ordentligt heller. Det gör ont och så blöder det lite fortfarande, kompresserna blir blodiga.

Igår var jag på sjukhuset och kollade läget för att på kvällen innan blödde det jättemycket. Sjuksyrran sa att det ändå såg okej ut och att det är normalt att det blöder ett tag. Sen så är det ju på ett rörligt ställe så det tar väl kanske lite längre tid då.

Igår var jag hemma från skolan men idag haltade jag mig dit. Kan säga att det har varit en smärtsam dag. Jag sitter ju på såret också. Det gör jag ju förvisso hemma med men hemma kan man ju sitta lite annorlunda.

Nu sitter jag här hemma och det är inte skola föräns på Onsdag igen. Tråkigt tycker jag, att det är så länge kvar för jag har inget att göra nu. Jag kan ju verken gymma eller vara ute och motionera.

Hade hoppats på att jag skulle få hem mina skolböcker idag, som jag beställt från nätet. Men icke sa Nicke....!
Det hade vart bra om dom hade kommit för då skulle jag ha nåt att göra i helgen. Vi har tydligen gått igenom 170 sidor i en bok, lyssnat och anteckant. Skulle ju vara bra att läsa det igen då.

170 sidor??! Hjälp, jag har ju inte läst en endaste bok sedan jag gick ur gymnasiet för 12 år sen. Blir hårt när böckerna kommer, men det ser jag ändå fram emot.

Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0