Grattis!!

Grattis till mig själv!! Jag fyller faktiskt tjugioevla år idag.

Ja det låter ju roligare att säga tjugioelva än 31... ;)

Fylla år 11:e September... Men tack för den televerket...!! Eller kanske tallibanerna och andra mördare. Vet inte riktigt vem man ska tacka för det.

Oj, sitter uppe allt för sent som vanligt och har skola imorn. Det är nån typ att fest imorn i skolan, efter skoltid då. Blir tydligen mat och öl. Ja, kan väl passa på att fira sig själv med nåra öl då.

Sen blir det tårtkalas med familjen på Lördag.


Mitt sår är fortfarande dåligt. Det gör inte lika ont längre men det är nog infekterat, varigt och så. Sen så läker det inte ihop heller. Stygnen har gått upp. Det ser helt brutalt ut men jag får stå ut tills måndag då jag ska till läkaren. Undra vad dom säger där....

Aja, tjoheeej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0