Dax igen....

Ja det är väl kanske dax att skriva lite igen....

Fredagen det 11:e fyllde man ju år. Det vart en rätt så kul födelsdag. Roligare än vad jag hade tänkt mig. Det var fest i skolan som jag egentligen inte hade tänkt att gå på för att jag hade ont och det kändes bara jobbigt.
Men så tänkte jag att jag fyllde ju ändå år så måste väl ändå festa lite då, ett par bärs. Det blev rätt skoj. Det bjöds på mat, öl och vin. Ölen tog slut allt för fort så det blev mest bara att dricka vin. Sen blev det utgång med nåra från klassen när festen tog slut. Eller rättare sagt, utgång med mig själv. Vi splittrades upp så jag blev ensam. Jag tog en egen pubrunda på söder. Men det blev ändå ganska lyckat. Bortsett från när man fick se kontoutdraget dagen efter, som vanligt. Det var väl det som fyllde i minnesluckorna.. hehe

Dagen efter hade jag ju kalas för med familjen. Jösses så bakfull jag var då!! Hade en ordentlig skallebank, som det heter på norska.
Jag "lurade" min inneboende att vispa grädden och syrran att göra tårtan.
Det blev ett himla trevligt kalas tycker jag, trots ett par bortfall. Kul att dom kom och hälsade på hos mig. Tack!

Nu börjar mitt sår äntligen kännas bättre, har fått pencilin. Igår var jag faktsikt till och med ute och promenerade en halvtimme och det kändes ganska bra. Det blir nog en liten promenad idag med.
Annars har jag ju förvisso tagit mig till och från skolan och så, men med en viss smärta och haltande.

Imorn är det visst dax för fest i skolan igen. Klart att man måste gå när det är fest, man måste träffa folk. Är ju kul för mig att lära känna nytt folk också.
Kom ju på att jag äter ju pencilin men tror att jag hoppar över den ett par dagar, för man vill ju ändå dricka lite när det är fest. =)

Tjingtjong!!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Du kan inte hoppa över medicinen i ett par dagar för att sedan börja igen, då har den ingen effekt! Vad är det för medicin du äter? Det brukar vara okej att dricka även fast du äter medicin.

2009-09-17 @ 16:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0