*suck*

Fan, åkte för att träna ikväll. Åkte till ett ställe som jag gillar somt är en bit bort. Ca 4,5 mil fram och tillbaks.

Men det vart ingen träning för jag hade glömt byxorna. Snacka om snopet. Man står där i omklädningsrummet, har lagt upp alla saker och halft klätt av sig. Så saknas nåt. Bara att packa upp och åka hem igen. - Nä det vart ingen träning. Man kan ju inte träna utan byxor. Eller kan kan man väl men det är nog ingen big hit, sa jag till hon i receptionen. Minsamt annars att gå igen utan att säga nåt.

Jahopp, så det var bara att åka hem igen. =(

Jag som var så träningssugen, har inte tränat på nåra dar så känner att kroppen är full av energi. Det är energin som man blir tjock av om man inte gör sig av med den.

Nä, nu ville jag fan träna. Så putt jag känner mig nu. Tog och städade lite när jag kom tillbaks och bankade upp en kabel längs golvlisterna, för att göra nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0