Ingeting....

Ojdå... nu är det snart 2 mån sedan man skrev nåt här.
Men å andra sidan så händer det ju ingeting i mitt händelselösa liv. Så då finns det ju inget att skriva om.

Det enda som händer är väl att sitta här hemma framför datorn vilket har blivit himla tråkigt. Sen så åker jag väl och tränar lite ibland, allför sällan tyvärr. Jag är ju arbetslös så borde ju kunna åka och träna varje dag, vilket jag hade tänkt.
Men nu är det så att jag tycker att gymet som jag tränar på suger. Så det känns inte så himla lockande att åka dit då och speciellt när det i sin tur kostar att åka dit. Man måste åka pendeltåg och jag har inget månadskort för jag har inte råd att köpa det. Då får det bli häfte med stämplar istället. Om jag inte byter om och duschar på gymet så hinner jag träna 40min och sen åka tillbaks på samma stämpel. Visserligen har jag åkt fram och tillbaks senaste två gångerna gratis för att det inte har suttit nån i spärren. Fast det är ju lite svårt att förutse det. Men jag borde iaf träna lite mer, även om gymet suger så är det ändå rätt skönt när jag har tränat.

Nu har det varit sol och varmt så då har man ju varit och badat. Cyklat dit vilket är bra träning. Ont i baken som fan men har fixat en ny bekväm sadel nu. Men nu ska det ju tydligen bli dåligt väder igen... =(

Annars så sitter jag här och hoppas på att man blir antagen till någon utbildning i höst. Så att man har nåt att göra och slipper sitta här och vara arbetslös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0