Sömnproblem...

Nu har jag fan legat i sängen i 5 timmar utan att kunna somna. Kul..... nej. Det är typ lika länge som flyga till Kanarieöarna. Eller en timme längre än att åka till tex morsan i Sundsvall. Eller lika länge som att åka buss till Kalmar....

Jag sov inte så himla jättelänge igår och så var jag och tränade i gårkväll så nog var jag trött när jag la mig. Känner mig himla trött i kroppen nu. Men nej, inte fan kan man somna ändå.

Det brukar vara så när jag inte jobbar och inte anstränger mig om dagarna. Då blir jag inte tillräckligt trött verken både fysiskt och psykiskt för att kunna somna. Jag har ju anställning (än så länge) men det finns ju inga jobb så jag är ju bara hemma. Men nu skall jag strax iväg på ett typ 2-timmajobb vilket i sig känns rätt lönlöst. Då är jag väl hemma vid kl 10 igen och då kommer jag ju säkert att lägga mig och somna och sen sova resten av dagen. Sen börjar det om.... inte kunna somna på natten sen somna på morronen och sova hela dagen. Det är ju fan helt stört!!!

Minns när jag var arbestlös i två år, det var helt hopplöst att sova då.... Hoppas det inte blir lika snart igen bara, då blir jag nog knäpp på riktigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0