Midsommar -07 Fre 22 jun 2007 00:17

Här sitter man i ensamhetens tecken framför datorn, som vanligt....

Alla man känner är bortresta eller upptagna me varann.

För nåra år sedan var det alltid storparty såhär dax...

Sitter och lyssnar på gamla goda partyhits och drömmer mig tillbaks till bättre tider. Tider då livet var roligt och en fest. Nu är livet mest bara tråkigt och en pest.

Förut var man utomlands och dansade på bardiskarna till - Hey babe och Blow my wistle Bitch.... Nu sitter man hemma och mest lyssnar på hårdrock och tror att livet tagit slut.

Om livet bara blir tråkigare och tråkigare så lägger jag mig framför Arlanda Express (snabbtåget till Arlanda, 160km/h) och hoppas på det bästa.... Nä, det gör jag nog inte men ibland kan man ju fundera........

"- Will I ever fall in love...." Nä, tror fan inte det heller. Är nog för skeptisk för att bli det igen.... Fast, man lever ju på hoppet ändå....

- Blow my wistle bitch...!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0