Ica...

Idag har det blivit ännu en dag då man bara suttit inne framför datorn och tråkat sen går man ner till Ica en sväng, vilket tar 5 min, och handlar nåt som man egentligen inte alls behöver.
Jag brukar gå dit bara för att ha nåt att gå till och för att komma ut en sväng.

Wow, en sån dag alltså... en i mängden. Jag har börjat kalla det för "ica-dag".
Så ännu en "ica-dag" då....
Idag kändes det verkligen att man gick dit som en robot. Ja, man har ju liksom handlat där i 4 år nu och vet vart allt finns. Eller ja, typ... dom bygger ju om nu så det mesta är ju flyttat. Men man handlar ju ändå alltid samma varor som vanligt.

Snart blir det iaf ett annat Ica för omväxlingens skull då jag ska flytta. Men blir väl same same där med tillslut....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0