Äntligen egen lägenhet!!

Jahopp... inte hänt mycket idag heller. Har bara varit iväg å tränat. Det måste man ju göra så att man inte blir tjockare.. =)

Annars är jag väldigt glad över att jag änltigen har fått en egen lägenhet. Egen och egen? Det är en hyresrätt men mitt kontrakt. Fy fan så skönt säger jag bara. ÄNTLIGEN!!! Det kom ju inte en dag för tidigt kan man ju säga.

Det ska bli så skönt att flytta till eget. Äntligen slut på inneboendet och andrahandsträsket.
Visst, det är en trea så jag kommer inte att bo ensam då, ska ha en inneboende. Men nu blir det inte jag som är inneboende. Now I´m the boss!!!! 
Sen så känns det ju bättre på alla vis att ha eget. Man börjar ju bli gammal så är ju dax....

Kan ju säga att det kanske inte direkt är de bästa trakterna att bo i. Men vafan, jag är glad ändå.... =)

Äntligen eget!!


puss och kram


Kommentarer
Postat av: http://www.angeldevil.blogg.se

2009-01-17 @ 17:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0