Måste man ha rubrik jämt?

I dag sov jag hela dagen. Jag gick upp kl 15, åt frukost, surfade lite. Tänkte åka och träna men det snöade och såg så himla trist ut ute. Så jag gick och la mig igen och gick upp kl 18. Jag har ju verkligen vänt på dygnet igen och det kommer säkert förbli så till jag får jobb igen, när nu det blir. 3-4 år eller??

Ikväll gjorde jag riktigt potatismos, vilken jag aldrig förr ha gjort.
Den vart bra, var ju inte direkt svårt kan jag ju säga. Även är stackars liten Per lyckas med det.
Så nu är det bye bye åt pulvermos. Det är ett förgånget kapitel....


Kommentarer
Postat av: Lillan

LÄNGESEN DU BLOGGA NU! SÅ SÄTT FART OCH BLOGGA!

2009-02-26 @ 12:01:57
URL: http://lillan78.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Du kan ju snart satsa på att bli kock. Kul att du börjar känna dig hemma i köket. Hör av dig om du vill ha några enkla recept eller tips rent allmänt! Puss på dig!

2009-02-28 @ 22:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0