Inflytt

Får väl blogga lite nu då så en viss person har nåt att läsa när hon stiger upp till jobbet om ett par timmar.

Har inte orkat blogga nåt för jag har varit himla sjuk.

Jo flytten gick väl bra den. Allt flöt på bra. Men sen så vart har sjuk så har bara suttit/legat här hemma. Har haft massa feber och så. Nu börjar det bli bra igen bortsett en fjantig rethosta och kanske lite feber ibland.
Min inneboende Lasse har inte flyttat in än. Han var bara här och dumpade av lite prylar och så förut.
Kan ju säga att det känns ju rätt så stort och tomt att sitta här ensam, knappt utan saker på 86,5 kvm, hohoooo! 'eekooo'.
Dessutom är hela lägenheten ljus, nästan allt vitt. Stort, vitt och tomt. Känns som man bor på ett mantalsjukhus. Måste snarast (när man har råd) skaffa möbler, mattor och sätta upp saker på väggarna.

Verkar ha ganska tysta grannar iaf. Blev himla orolig över det när jag var hos min syrra som bor i samma område. Där hördes grannarna jättemycket.

Nog dax att lägga sig och krya på sig lite så att man kommer ut härifrån nån gång. Tråkigt att bara sitta inne hela tiden.

Jo just det, invigde badkaret idag, det var skönt. Har inte badat i badkar på flera flera år....


Kommentarer
Postat av: Lillan

Kul du har äntligen bloggat! Haha "mentalsjukhus", ja du är rolig du. Ja visst är det gutt att ligga i ett varmt bad ? Krya på dig.

2009-02-06 @ 03:23:27
URL: http://lillan78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0