Jätteskum känsla, läskligt!!!

Typ hela kvällen/natten har jag haft en känsla som om att nån står bakom och iaktar mig.
Sån känsla har man haft förr nån gång, när man sett nån läskigt film. Men har inte alls lika mycket som nu. och jag har inte sett på film ikväll.
 Det känns faktiskt himla läskigt nu och jag är ensam hemma. Lasse är borta.
Så fort jag bara koncentrerar mig mot skrämen eller nåt annat som kommer känslan och jag måste bara vända mig om för att titta. Men det är ju ingen där..... fast det känns som det.

Undra om det är nån där eller om det bara är jag som börjar bli knäpp av att bara sitta här hela tiden.

Det känns iaf inte ett dugg bra nu. Klockan är nu 4:30 och jag är astrött men jag vågar fan inte släcka ner och lägga mig.
Tror nog att jag sitter vaken tills det blir ljust ute och lägger mig då.
 
Lillan (som jag känner) var vaken hemma nyss för hon ska ju till jobbet. Men hon var ju ingen vidare tröst för hon tycker att det är "fränt" som hon säger med spöken. Hon sa att det nog bara är nån som gått bort i läghenheten som bara är och hemsöker mig litegrann. Hon tycker att jag skulle prata med den för att se vad den vill..... Tack Lillan för supporten, liksom!!!

Nä, det är nog bara jag som blivit knäpp eller vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: http://Lillan78.blogg.se

Ja det är väl fränt att ha nån som vakar över sig. Kanske är din "skyddsängel".



Vill med ha en sån!

2009-04-24 @ 21:07:01
URL: http://lillan78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0